Panasonic TX-L42ET60E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42ET60E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rover038 10-01-2015
Geschreven voor: Panasonic TX-L42ET60E

Ik sluit mij aan bij de reviews van dit toestel, in alle opzichten prima alleen het geluid is wat matig. Sinds kort een panasonic soundbaren subwoofer met HDMI erbij gehaald. Nu prima geluid en bovendien werkt alles met 1 afstandsbediening naadloos samen.

Wel 1 ander minpunt ontdekt. In tegenstelling tot wat overal beweert word, is deze TV niet volledig Ziggo gecertificeerd. Het interactieve TV deel werkt daardoor helemaal niet.

A.S.teS. 03-05-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L42ET60E

Mooie tv. Prachtig beeld. Goed in te stellen en makkelijk te bedienen. Meer dan voldoende mogelijkheden als smart-tv.
geluid is net voldoende.

BumperC 11-01-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L42ET60E

Aangeschaft bij de lokale Expert voor een lagere prijs dan op internet te vinden! Gebruik de TV in combinatie met Digitenne van Online. Was benieuwd of het beeld goed zou zijn bij een matig signaal. Beeldkwaliteit is prima. Ook al een 3d Film gekeken, geweldige ervaring! Geluid is voor enige beleving echt onder de maat. Al wel alle instellingen aangepast. Bediening via de app op het tablet is geweldig. Uitzending gemist werkt niet omdat flash player niet geinstalleerd kan worden. Ik hoop dat Panasonic dit snel via een update mogelijk maakt (Samsung heeft dit al wel). De gebruikte materialen zijn goed te noemen. De rand is van aluminium en erg sjiek. Er zit 1 Scart verloopkabel bij, de rest moet via HDMI worden aangesloten. Voor het geluid een optische ingang aanwezig.

BumperC 16-05-2014

Even een update.
Blijf onverminderd positief over de tv, wel een opmerking. ik heb mijn stereo gekoppeld via een optische kabel. Als ik nu een film afspeel via USB dan lopen beeld en geluid niet gelijk. Als ik dezelfde stick afspeel via mijn mediaspeler dan loopt dit wel gelijk. Zowel beeld als geluid komen nu van dezelfde drager.

b.v.d.m. 01-07-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L42ET60E

geweldige televisie,na 1 uitleg aan de gezinsleden kan iedereen ermee overweg,zeer mooie vormgeving en heel gemakkelijk in gebruik,geluid acceptabel,wil je dit beter dan sluit je hem toch op de geluidsinstallatie aan.
kortom,pracht apparaat.

Rob de cries 26-09-2013

Hoe sluit je hm aan op je hifi installatie?

CdeJ 28-06-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L42ET60E

De geluidskwaliteit van de meeste ultra dunne tv's is ondermaats, maar bij deze serie is het voldoende.

Beeld kwaliteit is zeker hij HD signaal erg goed te noemen. Duidelijk en zuivere kleuren.

De mogelijkheden zijn erg uitgebreid te noemen. I-pad, smart Phone links en pairing, Apps, internet etc.etc.

Qua vormgeving zeer modern en stijlvol door de luxueuze materialen.

Je merkt dat er een snelle processor in de tv zit,
je hebt nu de gewenste korte reactie tijden met internet.